Pytania ogólne
Potrzebuję oferty. Jaki jest najlepszy sposób na złożenie wniosku?
Dla zainteresowanych stron
Możesz skorzystać z formularza kontaktowego lub listy zapytań , aby przesłać nam swoje zapytanie. Przekażemy je bezpośrednio do właściwej osoby kontaktowej i przygotujemy ofertę tak szybko, jak to możliwe.
Dla klientów STAUFF
Aby otrzymać ofertę, można skontaktować się z osobistą osobą kontaktową w wewnętrznym dziale sprzedaży. Oczywiście możesz również wysłać do nas zapytanie za pośrednictwem listy zapytań lub formularza kontaktowego, a my przekażemy je odpowiedniej osobie. Pracownik STAUFF niezwłocznie się z Tobą skontaktuje.
Potrzebuję porady technicznej. Z kim powinienem się skontaktować?
Nie wahaj się skorzystać z czatu na żywo lub formularza kontaktowego. Jeśli nie będziemy w stanie odpowiedzieć bezpośrednio na Twoje pytanie, natychmiast skontaktuje się z Tobą ekspert.
Chciałbym zamówić katalog - co muszę zrobić?
Potrzebuję modelu CAD - Gdzie mogę znaleźć modele?
Na tej stronie znajdziesz wszystkie informacje na temat dostępu do naszych modeli CAD.
Pomoc
Potrzebuję pomocy w korzystaniu ze stauff.com - Z kim mogę się skontaktować?
W przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów, prosimy o kontakt z STAUFF, np. poprzez formularz kontaktowy lubczat na żywo.
Kto odpowie na moje pytania na czacie na żywo?
Na pytania odpowie zespół wykwalifikowanych i doświadczonych agentów czatu z następujących działów STAUFF Niemcy
- Obsługa klienta
- Obsługa nowych klientów
- Sprzedaż wewnętrzna
- Specjaliści ds. produktów
Jeśli agent czatu nie może odpowiedzieć bezpośrednio na pytanie, zapytanie zostanie oczywiście zarejestrowane i przekazane do odpowiedniego działu. Odpowiedź zostanie udzielona tak szybko, jak to możliwe, np. telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
W jakich godzinach czat na żywo STAUFF jest dla mnie dostępny i co się dzieje, gdy jest offline?
Nasz czat na żywo jest dostępny w następujących godzinach:
Poniedziałek - czwartek od 08:00 - 16:00 (CET)
Piątek od 08:00 do 15:00 (CET)
Oczywiście może się również zdarzyć, że klient ma pytanie poza tymi godzinami lub że żaden agent czatu nie jest dostępny w określonych godzinach. W takim przypadku nadal możesz kliknąć przycisk czatu na żywo, a zostanie wyświetlony formularz, który możesz wypełnić, przedstawiając swój problem. Zapewnimy, że otrzymasz odpowiedź tak szybko, jak to możliwe.
Sklep internetowy
Więcej szczegółowych informacji można znaleźć w przewodnikach po sklepie.
Jestem tu nowy i mam kilka pytań dotyczących tego procesu.
W naszymprzewodniku po sklepie znajdziesz wiele informacji na temat procesu składania zamówienia, a także dalsze szczegóły i opcje.
Skąd pochodzą ceny na platformie?
Ceny katalogowe wyświetlane na platformie odpowiadają naszemu najnowszemu cennikowi brutto.
Jak mogę zobaczyć moje indywidualne ceny?
Wymagania wstępne: Aby wyświetlić swoje indywidualne warunki, potrzebny jest dostęp online powiązany z numerem klienta STAUFF. W przewodnikach po sklepie można znaleźć więcej informacji na temat funkcji i miejsca, w którym można zobaczyć swój numer klienta STAUFF.
Jeśli jesteś już klientem, masz dwie możliwości: Skontaktujesz się z partnerami STAUFF, a my wszystko za Ciebie zorganizujemy, lub zarejestrujesz się samodzielnie, a my połączymy Cię z Twoim numerem klienta.
Jeśli jesteś nowym klientem i interesują Cię indywidualne warunki, skontaktuj się z nami np. poprzez formularz kontaktowy lub czat na żywo.
Jeśli masz dostęp online powiązany ze swoim numerem klienta, musisz się najpierw zalogować. Po zalogowaniu istnieją dwa sposoby wyświetlenia indywidualnych cen:
- Możesz skorzystać ze sprawdzania cen i dostępności na stronie szczegółów produktu. Możesz wyszukiwać numery artykułów lub nazwy produktów w polu wyszukiwania, aby je uzyskać lub możesz samodzielnie nawigować po hierarchii produktów w menu głównym. Na stronę szczegółów produktu można przejść, klikając określony produkt. Po kliknięciu "sprawdź cenę i dostępność" indywidualna cena pojawia się poniżej ceny katalogowej brutto.
- Użytkownik umieszcza w koszyku wszystkie produkty, które chce zakupić, a następnie odwiedza koszyk (klikając symbol koszyka w prawym górnym rogu). Ceny widoczne w koszyku to indywidualne ceny produktów.
Jakie są korzyści z rejestracji w sklepie?
Rejestracja daje Ci możliwość szybkiego i łatwego zalogowania się na swoje konto klienta, gdzie znajdziesz przegląd wszystkich swoich zamówień. Znajdziesz tam wszystkie zamówienia swojej firmy, nawet te, które nie zostały zrealizowane za pośrednictwem sklepu internetowego. Ponadto możesz kupować jeszcze łatwiej i nieskomplikowanie poprzez szybkie zamówienia. Masz również możliwość utworzenia listy projektów, na której możesz zapamiętać produkty oraz skorzystania z listy zapytań, za pośrednictwem której możesz wysyłać bezpośrednie zapytania i uzyskać dostęp do ekskluzywnych treści.
Jak mogę sprawdzić, czy moje konto jest powiązane z moim numerem klienta?
Natychmiast po zalogowaniu się do sklepu internetowego wyświetlany jest przegląd konta. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w przewodniku po sklepie dla obecnych klientów.
Co to jest szybkie zamówienie i jak działa?
W przypadku szybkiego zamówienia przesyłany jest plik EXCEL lub CSV z numerem materiału, ilością i żądaną datą dostawy, który jest następnie automatycznie konwertowany na pozycje do zamówienia na naszej stronie. Produkty, które nie zostały znalezione, można następnie zamówić bezpośrednio u nas.
W naszym sklepie internetowym znajduje się również szablon EXCEL i CSV.
Kiedy składam szybkie zamówienie, poszczególne ceny nie są wyświetlane w moim koszyku.
Aby wyświetlić ceny, upewnij się, że zalogowałeś się, a nie tylko zapisałeś jako ulubiony przed przesłaniem pliku.
Ogólnie rzecz biorąc, możliwe jest również późniejsze zalogowanie się:
- Kliknięcie przycisku "checkout" spowoduje przejście do strony logowania.
- Zaloguj się przy użyciu danych Mojego konta.
- Nastąpi przekierowanie do koszyka, w którym zostaną wyświetlone ceny specyficzne dla klienta z systemu SAP.
- Wykonaj wszystkie dalsze kroki, aby sfinalizować zamówienie.
Gdzie mogę zobaczyć moje oczekujące zamówienia?
Przegląd wszystkich osobistych zamówień w sklepie internetowym STAUFF można znaleźć w sekcji "Zamówienia w sklepie" na swoim koncie. Obecni klienci mają również możliwość wywołania zamówień całej firmy w sekcji "Wszystkie zamówienia", niezależnie od tego, kto złożył zamówienie.
Co oznacza "preferowana data dostawy"?
Preferowana data dostawy to data, w której użytkownik chciałby otrzymać towar. Jeśli nie określisz żądanej daty dostawy, dostarczymy towary tak szybko, jak to możliwe, w zależności od wybranej metody wysyłki.
Po otrzymaniu zamówienia sprawdzimy, czy możemy zapewnić żądaną datę dostawy. Gdy zamówienie zostanie przez nas potwierdzone, otrzymasz potwierdzenie zamówienia z ostateczną datą dostawy.
Chcę dodać kolejny domyślny adres wysyłki. Co muszę zrobić?
Nie ma problemu. Po prostu poinformuj nas o swojej prośbie dotyczącej adresu, a my dodamy te dane do Twojego konta.
Możesz po prostu skontaktować się z naszymi agentami na czacie na żywo lub skorzystać z formularza kontaktowego.
Jak mogę zapłacić fakturą?
Tylko istniejący klienci powiązani ze swoim numerem klienta mają tę opcję.
Moja firma korzysta z platformy. Potrzebujemy innego dostępu dla pracownika. Co muszę zrobić?
W każdej chwili możemy utworzyć dla Ciebie nowe konto klienta. Skorzystaj z formularza kontaktowego, abyśmy mogli bezpośrednio uzyskać wszystkie dane do utworzenia dostępu online.
Nadal mam pytanie dotyczące mojego zamówienia.
Wiele informacji na temat zamówienia, takich jak status dostawy, można łatwo uzyskać od nas na czacie na żywo. Na przykład wpisz "Status dostawy" i numer zamówienia.
🚛 Ustawianie domyślnego odbiorcy przesyłek
Firmy, które są podzielone na kilka zakładów, mogą teraz ustawić domyślny adres dostawy dla każdego konta klienta osobno.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Czy coś nadal nie jest dla Ciebie jasne? Z przyjemnością Ci pomożemy. Wystarczy skorzystać z formularza kontaktowego lub czatu na żywo.