Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące nowej Cyfrowej Platformy STAUFF.

Elementy składowe FAQ

Pytania ogólne

Potrzebuję oferty. Jaki jest najlepszy sposób na złożenie wniosku?

Potrzebuję porady technicznej. Z kim powinienem się skontaktować?

Chciałbym zamówić katalog - co muszę zrobić?

Potrzebuję modelu CAD - Gdzie mogę znaleźć modele?

Pomoc

Potrzebuję pomocy w korzystaniu ze stauff.com - Z kim mogę się skontaktować?

Kto odpowie na moje pytania na czacie na żywo?

W jakich godzinach czat na żywo STAUFF jest dla mnie dostępny i co się dzieje, gdy jest offline?

Sklep internetowy

Więcej szczegółowych informacji można znaleźć w przewodnikach po sklepie.

Jestem tu nowy i mam kilka pytań dotyczących tego procesu.

Skąd pochodzą ceny na platformie?

Jak mogę zobaczyć moje indywidualne ceny?

Jakie są korzyści z rejestracji w sklepie?

Jak mogę sprawdzić, czy moje konto jest powiązane z moim numerem klienta?

Co to jest szybkie zamówienie i jak działa?

Kiedy składam szybkie zamówienie, poszczególne ceny nie są wyświetlane w moim koszyku.

Gdzie mogę zobaczyć moje oczekujące zamówienia?

Co oznacza "preferowana data dostawy"?

Chcę dodać kolejny domyślny adres wysyłki. Co muszę zrobić?

Jak mogę zapłacić fakturą?

Moja firma korzysta z platformy. Potrzebujemy innego dostępu dla pracownika. Co muszę zrobić?

Nadal mam pytanie dotyczące mojego zamówienia.

🚛 Ustawianie domyślnego odbiorcy przesyłek

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Czy coś nadal nie jest dla Ciebie jasne? Z przyjemnością Ci pomożemy. Wystarczy skorzystać z formularza kontaktowego lub czatu na żywo.

EditMenuCloseResetCheckSpinnerFiltersCart